Beste ouders
Wij zijn het schooljaar gestart met het thema ‘een beestig schooljaar’ met het boek ‘Mag ik meedoen?’.
De voorbije dagen leerden wij allemaal wennen aan de klasafspraken en de nieuwe juf. We maakten kennis met onze klas en de verschillende hoeken, met de hoekenboom waarbij we een hoek kunnen kiezen.
Wij ontdekten een nieuwe hoek in de zaal ‘de timmerhoek’.
Wij zijn dieper ingegaan op de verschillende symbolen (dieren) van de klas via het digitaal bord. Daarna mochten de kleuters een symbooltje kiezen.
In de klas maken wij ook werkjes. Hierbij hebben wij al geoefend om onze naam te stempelen, schrijven of plakken.
Op woensdag gaan we naar de grote sportzaal met meester Stijn.
Elke donderdag mogen wij gaan zwemmen. Stap per stap gaan we verder in het leren en durven bewegen in en onder het water.
Gisteren hebben we de verjaardag van Matheo mogen vieren. Hiep hiep hiep, hoera! Wat was hij trots!
Groetjes
Juf Kyanna