We begonnen deze week op dinsdag ipv op maandag. We vertelden in groepjes aan elkaar wat we gedaan hadden in het weekend en linkten daar een gevoel aan. We speelden daarna smartgames met enkele leerlingen van het zesde leerjaar en ook nog enkele gezelschapsspelletjes. Ondertussen werkten we bij de juf in de beeldhoek aan ons cadeautje voor onze mama. We leerden ook ons versje aan, maar moeten nog een beetje oefenen om het te kunnen opzeggen. De bijhorende prentjes en enkele rijmpjes zijn een grote hulp! Op woensdag gingen we samen met het tweede kleuter naar de sportzaal en kregen we turnles van onze juf en juf Aurélie van het tweede kleuter. We speelden daar o.a. loopspelletjes, reactie spelletjes en estafettes, dat laatste was wel nog wat moeilijk… Op donderdag oefenden we nog even met onze benen van kikker-open-toe in het zwembad om daarna te experimenteren met matten, ballen en zinkmateriaal. In de namiddag stond een tweede integratiemoment met het eerste leerjaar op de planning. We trokken samen de natuur in en leerden elkaar wat beter kennen en mochten ook samen spelen op de grote speeltuin. Iedere dag hebben we natuurlijk ook geoefend voor ons schoolfeest en we kunnen het al vrij goed! Op dinsdag vierden we ook nog de verjaardag van Aya, want die werd op maandag 6jaar. Ze blies de kaarsjes uit als een schattige poes.

Foto’s van de sportles met onze eigen juf en van de jarige Aya

foto’s van Rollebolle…