Deze week maakten we verder kennis met Fonemi, want na de herfstvakantie gaan we op onze eigen naam erop werken. We gaan stap voor stap, al spelenderwijs met de klanken spelen en elk op ons eigen niveau.

Ook speelden we enkele spelletjes rond Halloween. We speelden een rijmspelletje waarbij we heksenhoedjes moesten opheffen om een rijmwoordje te vinden, we versierden een masker in de knutselhoek. We maakten een werkje waarbij we moesten tellen en evenveel kleuren. Maar het moeilijkste werkje was onze letters van onze naam in heksentaal omzetten.

Deze week gingen we ook aan de slag met de Koala-test. Hierbij moesten de kleuters enkele testjes doen met materiaal, elk om beurt bij de juf. En het tweede deel deden we op onze Chromebook, waarbij de kleuters dingen moesten aanduiden op verschillende prenten.

Op woensdag mochten we weer gaan sporten met meester Stijn en ook donderdag zagen we meester terug tijdens de zwemles.

We eindigden onze week met een verkleedpartijtje, waarbij we in de voormiddag een zoektochtje in de klas deden en in de namiddag met alle kleuters Trick-or-treat mochten doen bij bepaalde klassen in onze school en lekkere spulletjes konden verzamelen.

Fijne vakantie! Na de vakantie werken we rond de herfst. Vergeet jullie laarsjes niet. (zie briefje)

veel plezier met het zoeken van jullie schattig pompoentje.