Deze week voelden we wat meer stress… We oefenden heel flink onze dans verder in en letten nog meer op de details en afwerking. Maandag werd het podium geplaatst en konden we het meteen eens uittesten. Het is nogal een groot verschil om daarop te dansen ipv in onze kleuterzaal of op onze speelplaats. We doen het al heel erg goed en we duimen nu dat het zonnetje ons ook zal bijstaan op zaterdag!

In de klas begonnen we aan het getallabo, hier gaan we iedere dag een cijfertje van dichterbij bekijken. We spelen er samen in de kring een spelletje mee en om te weten of we het cijfertje en de hoeveelheid goed beheersen, maken we dan nog een werkje in onze bundel. Op dinsdagvoormiddag kwam juf Aurélie eventjes in de klas ipv juf Lien, want deze moest op bijscholing naar een andere school.

Dinsdagnamiddag gingen we even klimmen, klauteren en glijden. Op woensdag gingen we met meester Stijn naar het sportpark sporten en op donderdag gingen we samen zwemmen, we oefenden verder op kikker-open-toe. Donderdagnamiddag kwamen we met alle kinderen van de school samen om ons optreden aan elkaar te tonen. Vrijdag is er nog een generale repetitie met alles erop en eraan, zoals het zaterdag zal zijn…

Tussenin hadden we ook nog twee jarige kapoenen: Ashir die diep in de zee tussen de kwalletjes zijn kaarsjes wou uitblazen en Ayaan die als stoere spiderman ook een poging waagde om de kaarsen te trotseren met zijn sterke spidermanadem. Hiep hiep hoera voor deze twee kapoenen!

Zaterdag verzamelen we om 13h45 aan de lagere school en het optreden start om 14h30!!!

Hopelijk tot op ons schoolfeest,

Fijn weekend!